Eveline's Asian Streetfood
I Eveline's Asian Streetfood viser Eveline Wu os, hvordan man tilbereder lækre asiatiske retter på under 15 minutter. Hun vil lære os at lave velsmagende asiatiske streetfood-opskrifter. Hun forklarer trin for trin, hvordan man hurtigt og nemt kan sætte noget lækkert på bordet. Hver episode indeholder forskellige køkkener, så vi kan lære bedste street food-retter fra hele verden at kende.
I Eveline's Asian Streetfood viser Eveline Wu os, hvordan man tilbereder de lækreste asiatiske retter på under 15 minutter. Eveline Wu er kok og ejer af otte restauranter. I hver episode viser hun os, hvordan vi kan lave velsmagende asiatiske streetfood-opskrifter derhjemme. Hun forklarer trin for trin, hvordan man hurtigt og nemt kan sætte noget lækkert på bordet. Hver episode indeholder forskellige køkkener, så vi kan opdage de bedste street food-retter fra hele verden. Fra nu af kan du lave den lækreste street food derhjemme.