Dokumentarer, Musik
Bruce Springsteen and The E Street Band giver det mest dybdegående indblik nogensinde i tilblivelsen af deres legendariske liveoptrædener, inklusive optagelser af bandprøver, backstage-øjeblikke, sjældne arkivklip og personlige kommentarer fra Springsteen selv.