Scrubs
John “J.D.” Dorian er turnuskandidat på det surrealistiske Sacred Heart Hospital, hvor humor og tragedie kan støde sammen til hver en tid. Han får følgeskab af reservelæge Chris Turk og den smukke, men kejtede Elliot.