Baymax!
Walt Disney Animation Studios’ “Baymax!” vender tilbage til den fantastiske by San Fransokyo, hvor den elskelige, oppustelige, uforlignelige sundhedsrobot Baymax, tager ud for at gøre det han er programmeret til at gøre bedst; hjælpe andre. I en seks episoders serie, sprængfyldt med sundhed, præsenteres en række nye farverige figurer, der får gavn af Baymax´helbredende kræfter, på måder de aldrig havde forestillet sig.
Cass møder sin ligemand i Baymax, da en forstuvet fod afholder hende fra at køre Lucky Cat Café.
Syvendeklasses eleven Sofia bliver støttet af Baymax midt i en livsforandrende oplevelse.
Den sultne kat Yachi kæmper bravt imod Baymax forsøg på at fjerne et ubehageligt fremmedlegeme.
Baymaxs´ bedste patienter slår sig sammen for at hjælpe den nødstedte sundhedsrobot.