Fantastic Four
Da Reed Richards, Sue og Johnny Storm og piloten Ben Grimm tager på en overilet tur ud i rummet, bliver de bombarderet med kosmisk stråling. Efter at det lykkes dem at vende tilbage og lande sikkert, opdager de fire, at de er blevet forandret for evigt og har fået superkræfter. De beslutter at udnytte de nye kræfter til at hjælpe folk, og de danner De Fantastiske Fire, et hold af superhelte, der går op i at beskytte Jorden mod trusler som kongen af Latveria, dr. Doom, og planetæderen Galactus.