Pinocchio
Tag med Geppettos elskede dukke – der har Jesper Fårekylling ved sin side – på en spændende rejse, der sætter Pinocchios mod, loyalitet og ærlighed på prøve – dyder, som han må lære for at blive en rigtig dreng.