Den Bästa Sommaren
Året er 1958. To forældreløse børn ankommer til en lille landsby ude på landet for at tilbringe sommeren i den lokale bedemand hr. Johanssons varetægt.
Året er 1958. To forældreløse børn ankommer til en lille landsby for at tilbringe sommeren i den lokale bedemand hr. Johanssons varetægt. Men børnene deler ikke hr. Johanssons gnavne og snæversynede tilgang til livet.