Farväl Falkenberg
Det er sidste sommer i Falkenberg. Fremtiden lurer for fem barndomsvenner, som er ved at blive til unge mænd, men det er ikke dem alle, der kommer til at opleve det.
Det er sidste sommer i Falkenberg. Fremtiden lurer for fem barndomsvenner, som er ved at blive til unge mænd, men det er ikke dem alle, der kommer til at opleve det. En film om venskab, minder og en sidste afsked med den lille by ved havet.