Det er Annas fødselsdag, og Elsa er fast besluttet på at give hende den allerbedste fest, men Elsas iskræfter vil måske bringe alt i fare.
Det er Annas fødselsdag, og Elsa og Kristoff er fast besluttede på at give hende den allerbedste fest, men Elsas iskræfter vil måske bringe mere end bare festen i fare.