Trilho
Trilho er en registrering af fornemmelser, der sigter mod at fange essensen og bredden af Desencaminharte 2018 ved at følge opførelsen af ti forskellige projekter i Alto Minho over flere måneder. I denne fortælling er territoriet udgangspunktet for en poetisk analyse af kunst, landskab og hukommelse.