Devil's Water
I Bangladesh bliver 49 millioner mennesker langsomt forgiftet af arsen i deres drikkevand. Gennem de bevægende historier om to unge piger, og en målrettet videnskabsmand, afslører denne film en ødelæggende sundhedskrise og den presserende kamp for overlevelse i små landsbyer, der er overladt til deres egen skæbne.