Four Falls of Buffalo
I 1989 var Buffalo Bills et talentfuldt hold fyldt med store personligheder - herunder de fremtidige Hall of Fame-stjerner Jim Kelly, Bruce Smith, Thurman Thomas og Andre Reed. Mistrivslen og de interne stridigheder fyldte lige så meget som talentet i omklædningsrummet, men holdet kendt som "The Bickering Bills" skulle snart forvandle sig til et storslået hold.