Au Nom Des Miens
Siden hun kom tilbage på ski i 2012, havde Marie Martinod én målsætning: De olympiske lege. En drøm, der går i opfyldelse for den 29-årige mor, da hun vender hjem fra Sotji med sølvmedaljen om halsen.