Return to Las Sabinas
Gracia og Paloma vender tilbage til Las Sabinas for at tage sig af deres far, Emilio. Gracia genforenes med sin barndomskæreste Miguel, som nu er forlovet med Esther. Paloma overtager familiens jord og støder sammen med jordejeren Paca Utrera, som deler en frygtelig hemmelighed med Emilio og har en ondskabsfuld plan for landsbyen. Den unge Óscar bliver fundet død under mærkelige omstændigheder. Manuela må efterforske mordet med hjælp fra Óscars bror, Álex, som er præst.
Molina-søstrene kommer til Manterana for at tage sig af deres far. Gracia genforenes med Miguel.
Gracia og Miguel mindes deres ungdom. Paca taler med familien Molina. Paloma besøger Esther.
Gracia og Paloma strides på grund af tidligere problemer. Manuela sørger over Óscars død.
Gracia konfronterer de grunde, der drev hende væk fra Miguel, og tvivler på, om hun vil se ham igen.
Gracia træffer en beslutning om sit forhold til Miguel. Miguel får kendskab til Pacas planer.
Gracia og Miguel er ude af stand til at styre deres følelser. Paloma hjælper Manuela.
Paca truer Gracia med at fortælle Miguel den hemmelighed, hun har gemt på i alle disse år.
Miguel går på druk. Han kan ikke bære tanken om, at Gracia skal blive i Manterana.
Gracia finder sig til rette med sin nye situation, og der dukker en mistænkt op for mordet på Óscar.