Malo fait du vélo
Julien er autistisk og drømmer om at få en kæreste. Hans bror Malo skriver hans beskeder på en datingapp, men da Mia, Malos eks, pludselig dukker op, ændres alt, og forholdet mellem brødrene stilles på hård prøve.