Pets
"Pets" er en dokumentar, der udforsker de helt særlige forhold, som eksisterer mellem dyr og deres mennesker over hele verden. Med fokus på hunde, katte, grise, geder og endda rovfugle tager "Pets" os med på en morsom og gribende rejse, som fejrer kærlighed, sorg og slik undervejs.
"Pets" er en dokumentarfilm, der udforsker de helt særlige forhold, som eksisterer mellem dyr og deres mennesker over hele verden.
Filmen er humoristisk og hjertevarm og profilerer en forskelligartet gruppe af personer fra hverdagens beskyttere af kæledyr til dyrenes engagerede redningsfolk og børn, som tager sig af deres kæledyr, og den sætter fokus på de helt afgørende forbindelser, de har med deres hunde, katte, grise, geder og endda rovfugle.