Marvel Rising Operation Shuri
Livet for Secret Warriors vendes op og ned på deres seneste mission: Vis Shuri, Wakandas kronprinsesse, hvordan det er at være en normal teenager.
Livet for Secret Warriors vendes op og ned på deres seneste mission: Hyg med Shuri, Wakandas kronprinsesse, og vis hende, hvordan det er at være en normal teenager. Men intet er normalt, når man har med et af planetens klogeste og berømteste mennesker at gøre.