Spy Hard
Agent WD-40 bliver sendt på den hårdeste mission nogensinde… han skal stoppe General Rancor, før han ødelægger verden!
Nu kommer den vanvittige komedie, som blander højteknologisk eventyr med humor, og resultatet er latter fra ende til anden! Den sjove Leslie Nielsen spiller den morsomme Agent WD-40, som lokkes tilbage til Bureauet. Sammen med den sexede agent 3.14 bliver han sendt på den hårdeste mission nogensinde… de skal stoppe den onde General Rancor, før han ødelægger verden! Med masser af grin og højspændt action er Spy Hard en skør og underholdende komedie, som efterlader publikum flade af grin!