Miraklet på Manhattan
En ældre herre ved navn Kris Kringle skaber ravage, da han ansættes som julemand i Macy's i ferieperioden.
Ferieperioden er i fuld sving, da en ældre herre ansættes som julemand i et stormagasin. Han erklærer, at hans navn er Kris Kringle og fylder snart alle med julestemning – undtagen hans chef, Doris Walker. Da Kris erklæres sindssyg og stilles for retten, bliver alles tro sat på en prøve, da både gamle og børn bliver stillet det gamle spørgsmål: Tror du på julemanden?