Garfield bliver adopteret af en grådig adelsmand, der har forbryderiske planer om gøre sit gods til et jagtsted.
Der sker en britisk invasion af en anderledes slags, da Garfield, der længe har været venner med Jon og Odie, rejser til London og møder sit spejlbillede i form af Prince, en aristokratisk killing, der har arvet et fantastisk slot. De to bytter identitet, og snart lever Garfield i stor stil, som han nu engang kan! Der er bare det problem, at den nedrige Lord Dargis vil af med ham!