Ravens hjem
De bedste venner Raven og Chelsea genforenes og opfostrer sammen deres tre børn, Ravens 11-årige tvillinger Booker og Nia og Chelseas 9-årige søn Levi.
De bedste venner Raven og Chelsea genforenes og opfostrer deres tre børn under samme tag! Ravens 11-årige tvillinger Booker og Nia og Chelseas 9-årige søn Levi navigerer et kaotisk men sjovt hjem, der ofte inkluderer tvillingernes bedste ven og nabo Tess. Raven får stadig glimt af fremtiden, men det er hun ikke den eneste i familien, der gør - Booker har nemlig samme evne. Omend fremtiden ikke altid er krystalklar, uanset situationen, så står de sammen gennem alle ændringerne som én stor, lykkelig familie.