Lad os holde sammen
Selv med sit lange, hvide skæg og en smertende ryg er en aldrende Anders And stadig nødt til at klare sig ved at samle affald i parken. Da han støder på sin gamle makker, en ældre honningbi ved navn Spike, vækker det minder om de gode gamle dage. Men kan deres makkerskab - og venskab - overleve, da en ung kvindebi kommer ind i billedet?