Olvido y León
Olvido, en ung kvinde, navigerer tilstedeværelsen af usete, stærke kræfter og et komplekst net af social og personlig utilfredshed, da hun endelig accepterer, at hendes problemer ikke skyldes hendes tvillingebror, León, der har Downs syndrom.