Efter et par mislykkede forsøg på at finde en lejlighed i Paris er Paul omsider klar til at flytte ind i en lille studiolejlighed til rimelige penge. Men snart opdager han naboernes bizarre opførsel og begynder at høre sære lyde om natten. Og føles det i øvrigt, som om hans lejlighed skrumper?