Playgrounds of the rich and famous
Pak Lamborghinien, støv dine diamanter af, og træd indenfor i verdens mest overdådige destinationer i 'Playgrounds of the Rich and Famous.' Fra solbeskinnede St. Barts til St. Moritz' sneklædte tinder, via St. Tropez, Hamptons, Monaco og flere besøger denne overdådige serie de foretrukne luksusdestinationer for de ekstremt rige og de største berømtheder.
Pak Lamborghinien, støv dine diamanter af, og træd indenfor i verdens mest overdådige destinationer i 'Playgrounds of the Rich and Famous.' Fra solbeskinnede St. Barts til St. Moritz' sneklædte tinder, via St. Tropez, Hamptons, Monaco og flere besøger denne overdådige serie de foretrukne luksusdestinationer for de ekstremt rige og de største berømtheder. Gennem ægte insidere afslører vi hemmelighederne bag disse eksklusive, dekadente destinationer, finder ud af, hvad der først tiltrak verdens mest privilegerede til dem, og fortæller de berygtede historier om, hvad de rige og berømte giver sig til, mens de er der.
I denne episode er vi i St. Tropez, et af de hotteste eksklusive kendissteder på planeten.
I denne episode tager vi en tur over Atlanten til de amerikanske superriges tilholdssted, Hamptons.
I denne episode er vi i St. Moritz, skisportsstedet, der hævder at have opfundet vinterturismen.