Fuglenes planet
Fugle kan leve næsten alle vegne lige fra Nordpolen til isolerede øer. Hvordan trives disse modstandsdygtige dyr i så forskellige miljøer? De har tilpasset sig via deres krop, fjer, bevægelse og sang. På denne rejse rundt i fugleverdenen kommer vi til at kende himlens nomader.