Hostile Planet
Hostile Planet er en storslået global triumf, som påkalder opmærksomhed om ekstraordinære fortællinger om dyr, der har tilpasset sig de mest uforsonlige udviklingsmæssige forviklinger. Bear Grylls er vært for Hostile Planet, som stiller skarpt på verdens mest ekstreme forhold for at kaste lys på dyreverdenens episke fortællinger om overlevelse på denne planet, som forandrer sig hurtigt og til stadighed udvikler sig.