Water: The Strangest Liquid
Denne dokumentar følger et målrettet forskerhold i deres bestræbelser på at bevise en trediveårig og meget kontroversiel hypotese: At vand skulle bestå af to konkurrerende væsker fra det samme molekyle. Vi får et unikt indblik i den videnskabelige proces af en banebrydende opdagelse og knækker koden til at udforske hidtil utilgængelige territorier.