Phil Lord og Christopher Miller, de kreative hjerner bag The Lego Movie og 21 Jump Street, bringer deres unikke talenter ind i en ny vision om et anderledes Spider-Man-univers med en banebrydende visuel stil, der er den første af sin slags. Spider-Man: Into the Spider-Verse introducerer Brooklyn-teenageren Miles Morales og de ubegrænsede muligheder i et Spider-Verse, hvor mere end én person kan bære masken.