Big Boys Gone Bananas!*
Efter at hans film Bananas!* afslørede en retssag mod Dole, kastes filmskaberen Fredrik Gertten ud i en ny kamp. Da filmen fjernes fra en festival, og juridiske trusler vælter ind, befinder han sig i en ægte thriller, hvor ytringsfriheden sættes på spil i en kamp mod en magtfuld virksomheds forsøg på at bringe ham til tavshed.