Extraordinary
Velkommen til en verden, hvor alle over 18 udvikler superkræfter. Alle pånær 25-årige Jen, der føler sig udenfor. Heldigvis holder hendes samboer - Carrie, Kash og en mystisk herreløs kat - hende fra at ryge ned i en brønd af selvmedlidenhed. I vildrede i den store, forvirrende verden og væbnet med intet andet end en smule håb og en masse desperation starter Jen sin rejse efter at finde sine måske-superkræfter. Alt imens finder hun måske lykken i også bare at være lidt okay.
Jen starter på klinikken, og gruppen navigerer i nye begyndelser midt i brud og hemmelige familier.
Jen og Sperm kombinerer kvalitetstid mellem far og søn med partid. Kash får job på Carries arbejde.
Jens forsøg på en lykkelig familie er en katastrofe, og Kash viser sig at være en dårlig wingman.
Jen og Noras rivalisering intensiveres. Sperm står overfor en svær beslutning. Carrie er udfordret.
Jen tackler faderkomplekser. Sperm prøver at blive kvit. Carrie og Kash synes, der mangler noget.