The Maze Runner
I dette nervepirrende eventyr om overlevelse baseret på bestselleren, vågner Thomas (Dylan O'Brien) op i en kæmpe labyrint, der hele tiden ændrer sig, sammen med en gruppe drenge uden erindring om verden udenfor. De står konstant overfor farlige udfordringer og må samle sporene sammen, så de kan opdage deres sande mål… og finde ud, før det er for sent!