Call My Agent Berlin
Velkommen til Sterns Talentbureau, hvor stjerner, drama og intriger er en del af hverdagen. Efter grundlæggerens død står bureauet over for et sammenbrud. Kun ved at opdage nyt talent, holde på gamle stjerner og lave smarte kontrakter kan det overleve. I kulissen kæmper agenterne lidenskabeligt - for deres klienter og for deres egne fremtidsudsigter.
Velkommen til Sterns Talentbureau, hvor stjerner og drama går hånd i hånd. Agenterne kæmper for landets mest succesrige skuespillerbureaus fremtid. Efter grundlæggeren Richard Sterns pludselige død står de over for bankerot. Nu handler det om at finde nyt talent, holde på stjerner og lave kontrakter - ellers er alt tabt. Mens ægte berømtheder går på gangene, kæmper agenterne i kulissen. De er strateger, kriseledere og manipulatorer, der sætter alt på spil for deres klienter. Kærlighed, forræderi, familie og venskaber blandes i en farlig cocktail, hvor arbejde og privatliv bliver umuligt at adskille. Hver en sejr tæller - eller trækker en tættere på undergangen.
Fordi Moritz Bleibtreus agent har løjet for ham, truer han med at forlade Sterns skuespillerbureau.
Veronica Ferres vil stoppe i filmindustrien, mens hendes agent, Hellen, må standse hende.
Et sammenstød mellem Emilia Schüle og Freddy Lau bringer optagelsen af en større film i fare..
Efter Kostja Ullmann forlader filmsettet, får bureauet problemer med amerikanerne.
Iris Berben vil lave en sidste film med en art house-instruktør - men det går frygteligt galt.
En skandale omkring Alicia von Rittberg og Max von der Groeben sætter Sophie og bureauet på prøve.