The French Mans
Efter en misforståelse oplever de to tabere, Vincent Piquet og Alban Burne, at deres kedelige liv pludselig forandres, da de afslører en sammensværgelse og finder sig selv fanget i en verden af organiseret kriminalitet. Det bliver begyndelsen på en vanvittig og kaotisk rejse fyldt med farer og intriger. Men selv mens de kæmper for deres overlevelse, fortsætter deres mundhuggerie.
Hans kæreste, Louise, der også er hans chef, har lige forladt ham. Alban Burne er 45 år, bor stadig hos sin mor og uddeler post i bygningen. En morgen forandres deres kedelige liv pludseligt, da de efter en misforståelse afslører en farlig sammensværgelse, der truer med at trække deres by ind i en politisk og økonomisk skandale. Snart befinder de sig i en verden af organiseret kriminalitet – en verden, som Vincent helst havde været foruden, men som Alban, der elsker actionfilm, er ivrig efter at være en del af. På trods af deres forskellige temperamenter må de holde sammen for at redde deres by og deres eget skind.