Magi på Waverly Place: Filmen
Familien Russo tror, de kan slappe af på ferien - indtil Alex' magi truer familien. Mens Max prøver at holde sine forældre sammen, søger Alex og Justin efter Drømmestenene og redde familien.
Familien Russo er en almindelig familie… af troldmænd med tre børn i troldmandetræning. Men på ferie kaster Alexa (Selena Gomez) ved et uheld en besværgelse, der truer familiens eksistens. Max (Jake T. Austin) prøver at holde sine forældre sammen, mens Alex og Justin (David Henrie) bruger alle tricks i søgen efter Drømmestenen... og redde deres familie.