Kaptajn Sortskæg går igen
Peter Ustinov spiller med i den sjove fantasi om den legendariske pirat Sortskægs spøgelse. Den engang så hjerteløse slyngel dukker op i New England tvunget af en forbandelse til at vandre omkring, indtil han gør en god gerning. Han får chancen, da han beslutter at hjælpe det lokale, uduelige atletikhold. Sortskæg bliver grebet af holdånden og hjælper til på sin egen usynlige måde. Indeholder afbildning af tobak.