Grounded
Evelyne skal rejse til begravelsen af sin mor i London. I lufthavnen kan hun ikke finde papirerne på sin nyfødte, så hun må ikke boarde flyet. Med den unge stewardesse Stephanies hjælp tager Evelyne kampen op mod lufthavnens ubøjelige regler og principper for at – måske – komme afsted i tide.