Mission: Bæver Vildtkamera
Velkommen til Disney og Pixars "Mission: Bæver"-naturkamera, hvor livet i lysningen fortsætter, uanset om nogen ser med eller ej. Det er timevis af uafbrudt, fredfyldt film og lyd fra lysningen. Du vil se bladene falde, vandet løbe, Lars tage en lur, Tom Firben lave løjer, kong George pynte sig, Mabel leve livet og andre beboere danse, som om ingen kan se dem. Men lad være med at fortælle dem, du så det.