Sanjay elsker tegnefilm og tegneserier, mens hans far forsøger at trække ham med ind i sine hinduistiske traditioner. Modvilje bliver vendt til et meget inspirerende eventyr, da drengen indleder en fantastisk rejse, og vender tilbage med et nyt perspektiv, de begge kan være sammen om.