Hanna Montana og Miley Cyrus: Det bedste af begge verdener koncert
Se Miley Cyris optræde til udsolgte koncerter, og få et kig bag kulissen på superstjernens liv på turne.
Tag med Miley Cyrus, når hun spiller sin udsolgte "Hanna Montana og Miley Cyrus: Det bedste af begge verdener koncert". Optaget under turneen i 69 byer for fuldt hus bringer denne film en ny dimension til popidolet. Med stjerner som Jonas Brothers som hendes specielle gæster og en scene fyldt med dansere, fyrværkeri og videobilleder, kan du være vidne til den enorme tiltrækningskræft, der førte den 15-årige sanger og skuespiller til at blive en multimediesensation og tiltrække skarevis af fans fra hele verden. Udover rå koncertbilleder inkluderer filmen et "backstagepass"-kig på Mileys liv på turne.