Shark Beach with Chris Hemsworth
Chris Hemsworth er på mission for at afsløre videnskaben bag hajers adfærd for at opdage, hvordan mennesker og hajer kan samleve i sikkerhed. Efter en stigning i lokale angreb ved Australiens østkyst, prøver Hemsworth at forstå forskellige hajarter og deres adfærd, mens han også udforsker nye, forebyggende midler og den seneste teknologi til at forhindre møder mellem hajer og mennesker.