En sodavandsflaske fra et fly skaber ravage blandt en normalt fredelig stamme af afrikanske buskmænd, der tror, at den er et redskab fra guderne.
En afrikansk buskmand ved navn Xixo bor dybt inde i Kalahariørkenen med sin lille stamme. Stammen lever et simpelt liv uberørt af den moderne civilisation, indtil en sodavandsflaske dumper ned fra et forbipasserende fly og lander blandt dem. Buskmændene mener, at denne genstand må være en gave fra guderne, men da Xixo vil levere den tilbage, løber han lige ind til det 20. århundrede.