Η Εποχή των Παγετώνων 5: Σε Τροχιά Σύγκρουσης
Το επικό κυνήγι του Σκρατ για το άπιαστο βελανίδι τον εκτοξεύει στο σύμπαν όπου κατά λάθος πυροδοτεί μια σειρά από κοσμικά γεγονότα που μεταμορφώνουν και απειλούν τον κόσμο της Εποχής των Παγετώνων. Για να σωθούν, ο Σιντ, ο Μάνι, ο Ντιέγκο και η υπόλοιπη παρέα πρέπει να εγκαταλείψουν το σπίτι τους και να ξεκινήσουν ένα ταξίδι γεμάτο αστεία και περιπέτεια, σε εξωτικές νέες χώρες όπου συναντούν πολύχρωμους νέους ήρωες.