Αποκάλυψη: Ο Χίτλερ Κινείται Ανατολικά
Χαράματα 22ης Ιουνίου 1941, ο Χίτλερ εξαπολύει επίθεση προς τη Σοβιετική Ένωση, αψηφώντας τη συμφωνία μη-επίθεσης που υπεγράφη μεταξύ της δικής του χώρας και της χώρας του Στάλιν.
Χαράματα 22ης Ιουνίου 1941, ο Χίτλερ εξαπολύει επίθεση προς τη Σοβιετική Ένωση, αψηφώντας τη συμφωνία μη-επίθεσης που υπεγράφη μεταξύ της δικής του χώρας και της χώρας του Στάλιν. Αυτό ξεκινάει την φρικτή Επιχείρηση Μπαρμπαρόσα.
Ιούνιος του 1941. Ο Χίτλερ ξεκινά την επιχείρηση «Μπαρμπαρόσα», την αιφνιδιαστική επίθεση στην ΕΣΣΔ.
Φθινόπωρο 1941. Ο Χίτλερ πιστεύει σε μια γρήγορη νίκη, αλλά η ύβρις του αλλάζει τη ροή του πολέμου.