The Bear
Ο Κάρμι, ένας νεαρός σεφ της υψηλής γαστρονομίας, επιστρέφει στο Σικάγο για να διευθύνει το οικογενειακό σαντουιτσάδικο. Καθώς προσπαθεί να μεταμορφώσει το μαγαζί και τον εαυτό του, συνεργάζεται με μια ομάδα συνεργατών, η οποία έχει τα προβλήματά της, αλλά τελικά αποδεικνύεται ότι είναι η εκλεκτή οικογένειά του.