Bukayo Saka: The Time is Now
Με τα όνειρά του πολύ κοντά, ο Μπουκάγιο Σάκα στρέφεται στον Τιερί Ανρί για μια πολυαναμενόμενη συζήτηση. Αυτό που ξεκίνησε ως ένα απλό μήνυμα στο WhatsApp μετά από την πιο δύσκολη στιγμή του Σάκα είναι πλέον ένας ξεχωριστός δεσμός. Δύο ινδάλματα συναντιούνται για μια συζήτηση που μπορεί να καθορίσει όσα ακολουθήσουν.
Ο Μπουκάγιο Σάκα αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη στιγμή της καριέρας του. Την Πρέμιερ Λιγκ. Το Τσάμπιονς Λιγκ. Το Παγκόσμιο Κύπελλο. Είναι όλα εκεί. Το πραγματικό ερώτημα είναι αν μπορεί να αρπάξει αυτήν τη στιγμή χωρίς να χάσει αυτό που τον κάνει ξεχωριστό.
Έτσι, έχοντας μπροστά του όλα όσα είχε ονειρευτεί, ο Μπουκάγιο στρέφεται στον Τιερί Ανρί για μια συζήτηση που περίμεναν και οι δύο χρόνια. Αυτό που ξεκίνησε ως ένα απλό μήνυμα στο WhatsApp μετά από την πιο άσχημη στιγμή στην καριέρα του Μπουκάγιο έγινε μια από τις πιο εκπληκτικές φιλίες στο ποδόσφαιρο. Τώρα η συζήτηση μεταφέρεται από τα μηνύματα σε τραπέζι με φαγητό. Και, για πρώτη φορά, μας επιτρέπουν να ακούσουμε κι εμείς.
Ο κόσμος βλέπει τα γκολ, τους πανηγυρισμούς, την πίεση. Αυτό το φιλμ είναι για όσα βρίσκονται πίσω από όλα αυτά. Οι προσευχές της μαμάς. Τα μικρά μηνύματα του μπαμπά. Όλοι όσοι κρατούν τον Μπουκάγιο όρθιο ενώ όλος ο κόσμος προσπαθεί να τον ρίξει. Και στο επίκεντρο όλων αυτών, δύο ινδάλματα που κατανοούν ο ένας τον άλλον με έναν τρόπο που κανείς άλλος δεν μπορεί, και συναντιούνται για μια συζήτηση που θα καθορίσει όσα ακολουθούν.