Maggie Simpson in "The Longest Daycare"
Σε αυτήν την υποψήφια για Όσκαρ μικρού μήκους ταινία των Simpsons, η Μάγκι πρέπει να τα βγάλει πέρα με μια επεισοδιακή πρώτη μέρα στον παιδικό. Στον Παιδικό Σταθμό Άιν Ραντ, η διάγνωση είναι ότι η Μάγκι διαθέτει μέτρια ευφυΐα. Απομονωμένη από τα χαρισματικά παιδιά, λαχταρά να δραπετεύσει μακριά από τους συμμαθητές της που συνηθίζουν να τρώνε κόλλα. Όμως, όταν την πλησιάζει μια μοναχική κάμπια, το βάζει σκοπό να τη σώσει από ένα αδίστακτο πιτσιρίκι που σκοτώνει πεταλούδες.