Mantovani - The King of Strings
Ο Ανούντσιο Μαντοβάνι, «Ο Βασιλιάς των Εγχόρδων», πούλησε 70 εκατομμύρια δίσκους, καθιστώντας τον τον πιο επιτυχημένο μαέστρο ορχήστρας όλων των εποχών. Αυτό το ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει την ιστορία του ανθρώπου πίσω από τον αλάνθαστο, κυματοειδή ήχο των εγχόρδων που καθόρισε τη μουσική από τη δεκαετία του 1950 έως τη δεκαετία του 1970.