Φύλακες του Θησαυρού της Αιγύπτου
Η Αίγυπτος είναι η πατρίδα πολλών διάσημων αρχαιολογικών θησαυρών. Όμως, τα τελευταία πέντε χρόνια, η Αίγυπτος υποφέρει από μια ταραχώδη επανάσταση και ο αριθμός των τουριστών μειώθηκε πολύ. Η εκπομπή παρακολουθεί τις προσπάθειες επαναφοράς της Αιγύπτου από το χείλος του γκρεμού: την ανακάλυψη μεγαλύτερου μέρους της ιστορίας της, τη διατήρηση της κληρονομιάς της και την επαναπροσέλκυση τουριστών στη χώρα.