R.J. Decker
Ο Αρ Τζέι Ντέκερ, έκπτωτος φωτογράφος και πρώην κατάδικος, κάνει μια νέα αρχή ως ιδιωτικός ερευνητής στον πολύχρωμο, αλλά εγκληματικό κόσμο της Νότιας Φλόριντα. Αναλαμβάνει υποθέσεις, από παράξενες έως εξωφρενικές, με τη βοήθεια της δημοσιογράφου πρώην του, της αστυνομικού συζύγου της και μιας μυστηριώδους νέας ευεργέτιδας, μιας γυναίκας από το παρελθόν του που μπορεί να γίνει η μεγαλύτερή του σύμμαχος… ή το εισιτήριό του για να επιστρέψει στη φυλακή.